• Nowa jakość w usługach telekomunikacyjnych !

    Nowa jakość w usługach telekomunikacyjnych !

    Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Nasze doświadczenie, zatrudnianie fachowców z najwyższej półki gwarantuje naszą jakość usług.
  • Dla biznesu

    Dla biznesu

    W zależności od Twoich potrzeb, możesz wybrać ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie ! W pełni profesjonalne usługi związane z dostarczaniem danych do Klienta końcowego.
  • Usługi dla domu

    Usługi dla domu

    Zapewniamy usługi także dla Klientów Indywidualnych. Oferujemy transmisje danych w najnowszych technologiach.

Usługi głosowe

Teraport Telekom oferuje swoim klientom profesjonalne usługi głosowe.

1. VoIP – usługi centralowe, telefony, linie, serwis w cenie abonamentu

  • Elastyczne rozwiązanie - od jednego telefony do kilkuset / od jednej lokalizacji do wielu.
  • Operator i administrator w jednym - gwarancja stabilności łącza i minimalny czas likwidacji wszelkich awarii.
  • Nowoczesne usługi centralowe bez inwestycji.
  • Administracja i rozbudowa "centrali" bez dodatkowych kosztów.
  • Dodawanie nowych funkcjonalności wraz z rozwojem firmy.
  • Klient ma możliwość korzystania z pełnej gamy usług telekomunikacyjnych.
  • Nasza firma instaluje i konfiguruje system zgodnie z wymaganiami Klienta.
  • Obsługa poinstalacyjna obejmuje usługi centralowe i aparaty telefoniczne zainstalowane u Klienta.
  • Klient ma możliwość korzystania z usług dodanych, takich jak: poczta głosowa, music on hold, zapowiedź głosowa itp.

2. VoIP – dostarczamy elastyczne taryfy, tanie abonamenty

  • Taryfy i abonamenty odpowiadające oczekiwaniom klienta.
  • Niska cena połączenia za minutę.
  • Naliczanie sekundowe.
  • Wszelkie funkcjonalności są dobierane indywidualnie w zależności od bieżących i przyszłych potrzeb Klienta oraz w zależności od rodzaju aparatów telefonicznych.
  • Na życzenie Klienta dobieramy aparaty telefoniczne, które będą mogły w pełni wykorzystać funkcjonalność usług centralowych.

3. VoIP – sygnał telekomunikacyjny, cyfrowe łącze, wiele połączeń jednocześnie

  • Cyfrowa jakość sygnału.
  • Jedno łącze umożliwia wykonywanie od 2 do 30 połączeń telefonicznych jednocześnie.
  • Rozszerzenie funkcjonalności istniejącej "centrali".
  • Nadzór nad kierunkiem ruchu telekomunikacyjnego - restrykcja połączeń.
  • Możliwość korzystania z usługi VIC (virtual interconnect).

4. VoIP – wirtualny, zintegrowany system, niezawodność, elastyczność

  • Prywatna, wydzielona wirtualna centrala.
  • Bez kosztów administracji i utrzymania - system fizycznie zlokalizowany u operatora.
  • Szeroki wachlarz aplikacji i funkcjonalności.
  • Dowolność w wyborze numeracji wewnętrznej.
  • Darmowe rozmowy wewnątrz i pomiędzy oddziałami.
  • Łatwe skalowanie usługi.
  • Praca z firmowym telefonem w dowolnym miejscu na świecie.
  • Nowoczesne aparaty telefoniczne IP.
  • Gwarancja jakości świadczonych usług.
  • 24h wsparcie techniczne i serwisowe.